selamat berblogging..;)






Saturday 21 May 2011

~Domo Chumil~

hehex...
'domo chumil'???
ai, duluw bukan maen x shuka domo...
skunk blog penuh ngan kartun domo...
hehex....
skunk bwu aku pasan DOMOKUN nie sebenar nya chumil jugax kan???
teringin la nak beli patung domo nie...
neway, 6t pas aku beli i-Pod aku akan smpan duet untk beli domo yang chumil nie plak...
hehex, 6pak sangat la selama nie aku rabun...
tp memang betoi pown, makin ary, makin rabun aku nie...
x lama mesty aku kena pakai spek mata...
pas 2, dax2 kelas aku mesty panggil 'tok' at aku...
owanx yang first nak panggil aku 'tok' KEXTZ or POWN ja...
depa nie kalaw bab nax mengata owanx cukup maw....
tapi kadang2 syok mengtuk ngan depa nie...
lawak...
keja gelax ja lam kelas, pas 2 kalut la nak cari tempat masing2 bila cegu mai....
ntah smpai ana dah aku melalut pown tataw, dyla2 apa la nk jdy ngn kau nie ha....

CREATED BY:
DYLLA LIKE HEPYZ

No comments:

Post a Comment