selamat berblogging..;)






Friday 20 May 2011

~Gila Update Blog~

hohoho....
tataw la sai pa la nie aku gila sangat dowx edit blog...
adoi....
kalaw dowx mengedit nie bukan nya asa ngantok pown...
kalaw pegang buku conform mata nak terpejam...
tapi aku tataw la nak buang yang at atas uh cm na....
yang ada #comment apa entah la, aku pown x paam...
neway, aku nk ucap tima kaceh anyak2 at adix MAS coz bnyak ajaq aku....
nasib la dia wat tutorial....
leyh la aku belajaq daripada dia kiwt2...
kalaw x sampai skunk pown aku masih bodo nak edit2 blog nie....
pas nie, aku nak kena edit blog atyn plak...
dia nie kawan baex aku....
6t aku ciap edit aku tunjuk at korang apa hasil keja aku wat blog owanx k....
k la, aku pown dh nak sambung keja mengedit nie...
6t aku post commen yang laen lak....
bye, gud nytez....
cweetdream....
luv u all....
<3 <3 <3

CREATED BY:
DYLLA LIKE HEPYZ

No comments:

Post a Comment